- Stoc epuizat

Referinta: C1AZ-6731-A
Referinta: WYK-HORSE
Referinta: MC-Front-SN95
Referinta: C5ZZ-65423A26-B FDM1020AS/20
Referinta: 380552-S 11863 DC-380552-B(K) 700-399
Referinta: 379831-S FDM1034AF 700-525BX
Referinta: C5ZZ-6502906-BK
Referinta: 375553-S
Referinta: AR-SK-151
Referinta: 654-64 3299-64
Referinta: 376914-S
Referinta: 378178-DB
Cea mai ușoară și practic singura soluție de a schimba un motor de la un nou Mustang sau F150 la orice mașină. Vine cu un nou ham, un nou computer fără securitate și toți senzorii noi sau pedala de accelerație. Acesta va funcționa cu manual și automat. Pentru automat trebuie să utilizați vechiul ham de transmisie sau să cumpărați unul modificat de la noi. De fapt, aveți nevoie doar de 3 cabluri +/- și un comutator de aprindere pentru a-l porni.
Nu merită să petreceți ore în șir chinuindu-vă să refaceți vechea instalație - știu pentru că am încercat ;) 30h de tăiat cabluri și la final oricum 4 luni de investigat ce este în neregulă că pornește dar nu conduce
Gen 1 Control Pack este făcut special pentru aplicații și schimburi 11-14 Coyote. Aplicații automate și manuale!
Kit-ul a fost conceput pentru a ajuta la punerea transmisiei automate 6R80 cu 6 trepte în spatele oricărei construcții 2011-2014 Coyote sau GT500 motor swapped. Folosind un PCM din fabrică cu un flash personalizat, putem controla atât motorul, cât și transmisia într-un singur modul, fără a fi nevoie de controlere secundare care ar putea avea unele limitări.
În acest pachet veți primi PCM-ul, hamul corpului, ambii senzori o2, pedala de gaz, cutia de siguranțe, contorul de aer de masă și instrucțiuni detaliate.
Harness-ul de caroserie PBH 6R80 va oferi instalatorilor și constructorilor posibilitatea nu numai de a utiliza 6R80, ci și de a-l folosi la întregul său potențial de fabrică. De asemenea, am lăsat fire de cablare pentru oricine dorește să adauge butoane de selectare a schimbării, direcție electrică și emițător de presiune a uleiului. De asemenea, veți primi fire de declanșare pentru pompa de combustibil și ventilatoarele de răcire, astfel încât computerul de fabrică să le poată controla și pe acestea. Blocul de siguranțe este detașabil pentru a facilita instalarea cablajului.
PCM-ul furnizat în kit este o unitate Mustang 2013-14 Auto GT. Acest lucru ne permite să folosim opțiunea select shift la fel ca fabrica. Computerul va veni cu un flash personalizat pentru a permite pornirea și reglarea personalizată.
6R80-HARNESS-V2-WITH-FITTINGS.PDF
Compatibilitate:
*2011 2012 2013 2014 Motoare Coyote, Roadrunner și F150 Coyote V8
*2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 GT500 V8 motoare numai cu harnașament motor model 11-14
*2011-noile transmisii Mustang 6R80
*2011 nou F150 6r80 transmisii
Ce este în cutie:
*PBH ham de caroserie 6R80
*PCM
*SenzoriO2
*Fluxmetru de aer masic
*Pedală de gaz (fly by wire)
Referinta: FUSE CLIPS DC-C5ZZ-14068-RK
Referinta: GM_10Si_Chrome
Referinta: CM-86547
Referinta: B6AZ-11450-A FDM1099H0 1M1030
Referinta: PCE392.1001
Marca: Speedmaster
Referinta: 3132
Referinta: 356640-S100
Referinta: Ford_1G_Chrome
Referinta: IGN-1261
Marca: Pertronix
Referinta: 3257
Referinta: C4DZ-15668-A DC-C4DZ-15668
Referinta: C5ZZ-18A542-K 99345 FDM1066HE
Referinta: C3UZ-11572-A 1S6140 630026 U874
Referinta: TS-WX130EA
Referinta: 376914-S
Referinta: C5ZZ-14289-8WL3
Cea mai ușoară și practic singura soluție de a schimba un motor de la un nou Mustang sau F150 la orice mașină. Vine cu un nou ham, un nou computer fără securitate și toți senzorii noi sau pedala de accelerație. Acesta va funcționa cu manual și automat. Pentru automat trebuie să utilizați vechiul ham de transmisie sau să cumpărați unul modificat de la noi. De fapt, aveți nevoie doar de 3 cabluri +/- și un comutator de aprindere pentru a-l porni.
Nu merită să petreceți ore în șir chinuindu-vă să refaceți vechea instalație - știu pentru că am încercat ;) 30h de tăiat cabluri și la final oricum 4 luni de investigat ce este în neregulă că pornește dar nu conduce
check_circle
check_circle