- Stoc epuizat

64-73 Starter, 289/302/351 motoare. nu se potrivește 390 Big Block motoare. Orice transmisie automată și conversia la transmisia T5/TKO/TKX cu cutia clopot mai nouă. Capul rotativ permite mai multe metode de montare, astfel încât se potrivesc cu majoritatea colectoarelor de evacuare de pe piață. (Uneori trebuie să utilizați un șurub cu un cap mai mic sau un șurub Allen pentru montare). Datorită cutiei de viteze și motorului super puternic de 2kw, veți porni orice mașină cu ușurință, chiar și după modificări.
Incorporat într-un demaror automat, solenoidul poate fi eliminat din peretele peretelui etanș. Desigur, acesta poate fi lăsat la locul său.
Poate fi utilizat pentru transmisii manuale, cu 3 sau 4 trepte după utilizarea unui adaptor (distanțier) disponibil separat.
Putere de 2kW
Raport de transmisie 3,75:1
Fisa tehnica
Referinta: 3131 25217
Referinta: C5ZZ-10145-51BK AB-022B
Referinta: C9ZZ-9278-A 50-1238 PS60T FM-EO018
Referinta: B6A-12029-B DC-B6A-12029
Referinta: TS-G1730F
Referinta: 3257 02047
Referinta: C4DZ-15668-A DC-C4DZ-15668
Referinta: C5ZZ-18527-B PM350+zaslepka
Referinta: 15525-1B-NPD
Referinta: C4OZ-13A408-AR 1/2-DC-C40Z-13408
Referinta: A0727
Referinta: C5ZZ-13832-H
Referinta: C5ZZ-13533 DC-C5ZZ-13533 L1.45
Marca: Scott Drake
Referinta: C0TZ-13A024-A DS70T 1S4828 092122 FM-EH012
Referinta: Ford_1G_Chrome
Referinta: WIRING12
64-73 Starter, 289/302/351 motoare. nu se potrivește 390 Big Block motoare. Orice transmisie automată și conversia la transmisia T5/TKO/TKX cu cutia clopot mai nouă. Capul rotativ permite mai multe metode de montare, astfel încât se potrivesc cu majoritatea colectoarelor de evacuare de pe piață. (Uneori trebuie să utilizați un șurub cu un cap mai mic sau un șurub Allen pentru montare). Datorită cutiei de viteze și motorului super puternic de 2kw, veți porni orice mașină cu ușurință, chiar și după modificări.
check_circle
check_circle